2010. április 4., vasárnap

Letargiával kezdődő krisztusi feltámadás I.

Helyi idő szerint hajnali 4:58 van. Mondhatnám, hogy igen, én ilyen korán kelő típus vagyok, de nem. Most értem haza a szombat esti kiruccanásomról. Reggel 7-kor valószínűleg nem megyek futni ma sem. Este 7-kor már esélyesebb,... :)

Amiért úgy döntöttem, hogy némi ír whiskey és 2 pint angol cider, egy átmulatott éjszaka és egy jó fél órás hazasétálás után még nem fekszem le aludni, hanem írok Neked, az az, hogy bár minden rendben, de éppen mély pontot élek. Előre bocsájtom, hogy innentől igen személyes és lelkizős téma következik, így csak akkor olvasd tovább, ha erre felkészültél! Nem ez lesz a legvidámabb bejegyzésem itt - de valami értelme lesz, az biztos!

Elkapott a mindenki által jósolt, kezdeti fellángolás utáni földre esés. Legalábbis a többiek ezt így "definiálják". Én erre azt mondom, hogy túl sokat vagyok ilyen földre esett harcosok között, és így én is simán belekerültem ebbe a helyzetbe.
Félreértés ne essék! Imádom ezeket a harcosokat, mert mindegyikőjük egy külön kis univerzum a saját bájaival, gyengeségeivel, ügyességével, kedvességével, figyelmességével. De sok van belőlük, és ez nincs rám jó hatással. Néhány dolgon tehát változtatnom kell!

Például változtatnom kell az életmódomon, a munkámon, az emberekkel való viszonyomon, a közlekedési megoldásaimon, az étrendemen, a sportolási ritmusomon, az alvási periódusomon, és a szexuális életemen is.
Ez így elég hardcore első hallásra, mi? Röviden és tömören ez úgy szól: elégedetlen vagyok az aktuális helyzetemmel.

Nem, nem azt vártam, hogy kolbászból legyen a kerítés! Egyszerűen saját magamtól vártam többet, ennyi. Nem, még csak nem is ítélem el magamat, mert e kiutazás egyik célja pontosan az, hogy megtudjam, mire vagyok képes majdnem teljesen egyedül. Egyszerűen csak keresem a helyem itt, mert még nem találtam meg.

Ma jöttem rá, hogy csodálatos dolog ez az út-/helykeresés. Eltelt egy hónap, és például az otthon meglévő, teljesen természetesnek tűnő dolgok kezdenek felértékelődni. A család, a barátok, a környezet, és még sorolhatnám... - maga az OTTHON fogalma az, ami jelenleg töltődik itt benn egy még sokatmondóbb jelentéssel. Mert OTTHON csak egy van. Pontosan az az egy.

Aztán ott vannak azok a korábban igencsak túlértékelt dolgok is - barátságok, kapcsolatok, és a többi -, amik most, hogy távol vagyok, egyszerűen eltűntek. Erre nincs is mit mondani - úgy néz ki, ezek ennyit értek. Tehát, rendeződik itt minden., csak ki kell várni. Nem is értem, miért vagyok én olyan türelmetlen???

Ha tudod a választ, írd meg! Én most elmegyek aludni, hogy holnap egy újabb eszmefuttatással jelentkezzek. De addig is: Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok Neked és a családnak egyaránt! :)

A nyuszifüles harcos csibék ezért kerültek a címlapra! Jóéjt!

3 megjegyzés:

  1. sztem bárhol is élsz a nagyvilágban Glória, nem tudsz elmenekülni azelől, AKI elől futni próbálsz. lehetsz Te a Seychelles-szigeteken is, a fejedben akkor is ott lesz...szóval akár nyugodtan haza is jöhetnél és építhetnéd itt is az életed, mert előbb-utóbb talán hazakerülsz, és akkor megint a nulláról kezdheted.
    másrészt meg Önmagadat nem másik országban kell megtalálnod, hanem BELÜL.
    persze melletted állunk, blabla...

    VálaszTörlés
  2. na vajon, teljesen egyet értek veled. az elől, aki elől az ember futni próbál, nem lehet elmenekülni.
    de hadd vitatkozzak ezzel a menekülős megközelítéssel az én esetemben! mert megkaptam például tőle is, ugyanezt. sőt, megkaptam korábban a másiktól is. kívülről ez látszódhat is így, de belül pont ellenkezőjét élem. éppen ezért a mellettem álltok blabla nagyon is sokat számít. és tudod, ha nem jövök ki, ezt meglátni például nem is lett volna alkalmam. erre írtam, hogy felértékelődnek dolgok, ha máshonnan látod, és értéket veszíthetnek, ugyanezért.

    VálaszTörlés
  3. Elég kalandos 1hónap volt, biztos hogy sokat fejlődtél, most stagnálni kell hogy beérjen a tudás. Egyszerre sokmindenen változtatni nem lesz könnyű, de ha bevállalod akkor menni fog!
    All right, Gloria. You can do it! :)

    VálaszTörlés