2010. április 13., kedd

helyrerázódó post

:))))))))))))) :D :D :))))) :D :)))))))))) :D :)))))))))))))) :D Igeeeeen, ekkora szmájlival kezdem! Mert most éppen ehhez van kedvem, jóóóó?!

Elgondolkodtam ma, hogy az utóbbi időben a blog miért is szorult ennyire háttérbe. Arra a végeredményre jutottam, hogy egészen egyszerűen annyi minden történt, hogy sem időm, sem energiám nem volt írni ebben az elmúlt pár napban. Ha tovább lapozol, beszámolok erről a sok történésről részletesen is. Elolvasod?

Utoljára húsvét hétfőjén írtam, amikor is dolgoztam, igen keményen. Aznap 9 órát húztam le a burgerben, és ez egy igen busy nap volt. Itt az angolok húsvét hétfőn már nem tudnak magukkal mit kezdeni otthon. Kirajzanak hát, mint a méhek, és jönnek enni/ inni hozzánk is. Ez mondjuk nekünk jó, nekik meg biztosan, hiszen azért töltik így az ünnepet.

Ami a húsvétolást illeti Angliában, az nekem teljesen kimaradt. Egyedül annyit érzékeltem az egészből, hogy vasárnapig mindenütt a Happy Easter! jött szembe, keddtől pedig akciós csoki-tojást lehet kapni minden üzletben. Meglocsolva az igen jelentős számú helyi magyar populáció ellenére sem lettem, de minden arra jogosult szóban azért emlékeztetett, hogy locsolkodna, csak nincs mivel, vagy locsolt volna, de már nem talált otthon. Maybe, next time.

De ennyit a húsvétról! Van még mit mesélnem :D

Például azt, hogy a tulipánok kinyíltak a kertünkben. Nagyon szépségesek voltak ma, úgyhogy gyorsan elő is vettem a "fényképezőgépemet", és lefotografáltam őket - és magamat is - , csak Neked. Remélem örülsz neki! ;)


És tudod mit? Most nem is írok többet! A hétvégi végigbulizott péntek és szombat éjszakáról legközelebb írok, oké? Most csak szép tavaszt kívánok, még egy tulipános képpel! :))))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése