2010. augusztus 3., kedd

A bejegyzések mától folytatódnak!

Szia! :)
Na, mit szólsz?
Meglepődtél, igaz?
Így, 4 hónap elteltével, gondolom hogy igen.
Fogadjunk, azt gondoltad, soha többé nem írok már ide!
De itt vagyok, újra! :)


Szóval, képzeld, ma este újra megkaptam az ihletet, hogy a blogot folytatni kell, Hiszen az elmúlt "posztatlan" időszakban is annyi, de annyi minden történt velem, hogy az csuda! Például,...

...vettem egy galaktikus járgányt, aztán voltam Írországban, közben megrendeztük otthon a IV. Hagyományőrző Családi Majálist. Aztán jártam Glastonburyben, voltam Stonehenge-nél, és befejeztem a pályafutásomat a Burger Kingben is. Arról nem is beszélve, hogy a sok-sok kaland és utazás megannyi felismerést hozott magával.

Tehát, van mit mesélnem, bőven. Velem tartasz?

A bukósisak rajtam már fenn van... ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése