2010. február 28., vasárnap

Második nap: munkakeresés indul

A munka. Ez az egyik cél, amiért kijöttem ide. No nem azért, mert otthon nem találtam semmit - hiszen nem is kerestem-, hanem, mert tetszik ez a környék, és szeretnék itt több időt eltölteni. Igaz, hogy erre a gondolatra néhány barátom szimplán lehülyézett, de a következő kanyarban azért mindannyian egybehangzóan állították, hogy nem féltenek, mert kellően bátor és talpraesett vagyok egy ilyen projekt kivitelezéséhez, úgyhogy hajrá!

Tehát, a munkakeresés. Elkövetkező napjaim jelentős részét ez a tevékenység fogja kitölteni. Az elmúlt két hétben már otthonról is keresgettem, utánajártam, CV-t írtam, módosítottam, jelentkeztem, motivációs levelet írtam, .... több-kevesebb sikerrel. Munkám viszont még nincs.

Olykor tétováztam azon a ponton, hogy mi leszek, ha bevándorló leszek? Természetesen, magától értetődne, hogy a saját szakmámon belül keressek valamit, de ezt első körben azért lőttem ki, mert egyrészt nincs kedvem a nyarat egy irodában, fejlesztők és számítógépek között tölteni, másrészt pedig otthonról nem tudtam eldönteni, mennyire piacképes az angoltudásom at this moment.

Szóval, úgy döntöttem, emberek között fogok sündörögni idén, amiből elég bevételem is lesz a saját dolgaim finanszírozására. Úgy számolom, hogyha az angol minimálbért megkapom - ez jelenleg £880-, már elég, hogy az otthoni és az itteni kiadásaim mellett még egyszer annyi maradjon arra, hogy tartsam az életszínvonalamat. Ez szerintem jól hangzik.

Innentől kezdve pedig irány a bárpult, az étterem, vagy egy szendvicsbár! Ilyet otthon úgysem csináltam még - éppen itt az ideje.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése