2010. március 7., vasárnap

Az új terep: Weston Woods

Mit csinál az ember vasárnap délután, ha nagyon ráér? Például elmegy felderíteni a környéket. Merthogy...

Tegnap a shoppingolásból hazafelé jövet eltévedtem. Egy utcával hamarabb fordultam le (felfelé) a Milton Roadról, így rátévedtem az Ashcombie Drive-ra. Ez úgy önmagában még nem lenne túl különös tény, de amit láttam 10 perccel később, az lenyűgöző volt!

Na nem, nem Isten jelent meg előttem - bár így is nevezhetném a látványt. Egyszerűen olyan magasra jutottam itt a hegyoldalon, hogy az egész völgyet be tudtam látni. Fantasztikus volt a panoráma abban a napfényben!

Sajnos, a fotoapparátom lemerült, így a fantáziádra bízom a képet. Segítségül azonban találtam egy madártávlatból készült fotót Weston-super-Mare félszigetéről a neten. Nézd csak! ... én is ámultam, mikor megláttam. :)))


Na, Weston Woods az a nagy sötét zöld folt a félsziget északi oldalán. Egy csodálatos erdő. E rögtönzött "kis" sétára Zsolt invitált meg, miután elmeséltem neki tegnapi eltévedésemet, és a panorámától való lenyűgöződésemet. Kiderült, hogy ő rendszeresen jár oda futni, úgyhogy ismeri, és szívesen meg is mutatja nekem a terepet. Mivel ez egy egyszeri és vissza nem térő lehetőség volt, indultunk is kirándulni! :))

Én teljesen beleszerettem ebbe az ősi, vaskori erdőbe. Nyugalom van még akkor is, ha sokan járnak ki kutyát sétáltatni, futni, túrázni, de az is klassz, hogy a srácoknak egy igen komoly DIRT-pálya van kiépítve az északi lejtőn. Az pedig, hogy a panoráma a Sand Bayre - vagyis a homokos tengerpartra - néz, nos, azt hiszem megint csak egy plusz pont.

Eldöntöttem, én is ide fogok járni futni.

És azt is, hogy bár nem volt semmilyen eszköz a kezem ügyében, amivel készíthettem volna jobbnál jobb fotókat illusztrálásul, így kerestem jobbnál jobb fotósokat a neten, akik már megtették ezt helyettem.

Itt van például Ron Miller alias Dadooron, akinek egy egész set-je van Weston-super-Mare-ról. Mint megtudtam mindenféle, online elérhető információiból, ő is, és a lánya is fényképészek, itt a közelben. A nevére kattintva végigböngészheted flickr albumát! E post kezdőképe az ő munkája.

És most lássuk gringo.phil-t! Flickr albumairól ítélve, ő egy igazi dirrty biker. Ha a nevére kattintasz, megnézheted az bicajokról készült jobbnál jobb fotóit! Ez csak egy a sok közül!


Most pedig, készülök a holnapi két állásinterjúmra! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése