2010. március 12., péntek

Második nap, bankszámla, és let's go out!

A második nap. Reggel kapásból egy 10 perces késéssel indítottam, így rögtön megtudtam, hogy kezdés előtt 5 perccel már kezet mosva, mosolyogva, uniformisban kell a kassza előtt állnom. De nem csak ez történt ma. Megérkeztek az NI számaink, így délután bankszámlát nyitottunk Dettinek, este pedig Imi meghívott egy sörre, amiből kettő lett.

Túléltem a második 5 órás turnust is a Burgerben, és azt kell mondjam, egészen szimpi ez a hely nekem. Totál más, mint a szoftverfejlesztés, de jópofa. Azon gondolkodtam, hogyha egyszer visszamegyek fejleszteni, egy part time job-nak ez akkor is tök jó lenne. Mosolyoghatsz, figyelhetsz, észben tarthatsz, pöröghetsz, rendben tarthatsz, és még azt is megtanulhatod, hogyan rakj össze egy ínycsiklandó fagylaltot Marshmallow, csokiöntet, darált keksz és vaníliafagyi felhasználásával. Szerintem tök buli! :D

Ma javarészt a kassza mögött álltam, és szerencsére nem is totál egyedül. Még nem vagyok képben a teljes kínálattal, és természetesen ezek az angolok ötféleképpen is képesek nevezni egy szendvicset. Ehhez a "problémához" még hozzá jön, hogy a pénztárgép gombjain a megnevezések rövidítve láthatók, a névkonvenció teljes hiánya mellett. Éppen ezért a Bacon Double Cheeseburger és az XL Bacon Double Cheesburger rövidítése Bacon Double, és XL Bac. A gyerek menüs hamburger és a normál hamburger menü közötti különbség valahogy így néz ki a billentyűkön, hogy K M Ham és M Burger. Vicces, mi?

Azt mondják, holnap nagy forgalom lesz, mert a szombatok már csak ilyenek. Remélem, délutánra minden menü helyét betéve fogom tudni! :))))

A mai nap másik nagy híre, hogy megérkeztek az NI számaink, amivel most már hivatalos munkavállalók lettünk az Egyesült Királyságban. Ezen felbuzdulva neki is indultunk Dettivel a Barclays-nak, hogy bankszámlát nyissunk. Amilyen szerencsém volt, bár végig asszisztáltam az egész procedúrát, idő hiányában (péntek délután 4-kor!!!) már csak egyikünk számlanyitását vállalták be. Mivel én a banktól 3 percre dolgozom, Detti viszont alig jár erre, átengedtem ezt a lehetőséget neki, én pedig megtudhattam, hogy mire is számoljak, ha a sajátomat szeretném intézni.

Mindenek előtt kelleni fog majd az útlevelem - ezt még akkor is elkérik, ha csak időpontot akar az ember kérni-, aztán kell majd a NINO, vagyis az NI számom, a pontos lakcímem, a telefonszámom, az e-mail címem, jóanyám lánykori vezeték(!) neve, az otthoni lakcímem, a születési dátumom, és kb. ennyi. Az egész procedúra úgy kb. egy órát vesz majd igénybe, és egy frankó kis paksamétát fognak majd a kezembe nyomni a hozzám tartozó banki papírjaimmal együtt. Hétfőn jövök intézkedni a saját számlámmal kapcsolatban. Már alig várom! :)


Ennyi minden után már csak egy dolog jöhet, az pedig az angol sör. Ez egy előre nem tervezett esti program keretein belül oldódott meg. Reggel ugyanis teljesen véletlenül összefutottam az utcán Imivel, akiről annyit kell tudni, hogy előttem Ő lakott a szobámban, és alternatív közlekedési eszközként pont az ő otthagyott bringáját figyeltem ki magamnak. Már éppen beszélni is akartam vele, mire szembe jött velem :)) Na ekkor beszéltük meg, hogy este kirúgunk a hámból.

Úgy este 6 körül találkoztunk a Whiterspoon éttermet is magában rejtő Dragon Inn-ben. Ez egy igazi angol pub, egészen jó árakkal. Mondanám, hogy az egyik kedvencem, de nem ismerek még túl sok angol pubot, úgyhogy ezt a kijelentést inkább váratom kicsit. Mindazonáltal, egy Whiterspoonban már Bristolban is jártam még januárban, és az is magával ragadott...

Tehát, az angol sör. Igen, az angol barna sör az, amivel most ismerkedtem. Nem emlékszem már, hogy melyikből ittam, de két pint megtette a hatását. A szokásos szalonspicces smile megvolt, dumáltam és nevettem amennyit csak bírtam. Így kell ezt csinálni at Friday night in Weston-super-Mare... :))))




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése