2010. március 10., szerda

Képtelenül nagy történések

A mai post képtelen lesz. De most nem is ez a fontos. :)

Képzeld, mindent el tudtam intézni, amit mára terveztem!

Először is feltelepült az alapítvány honlapjának motorja a webszerverre. Ez elsősorban és mindenek felett Robson érdeme, de az, hogy eljutottunk idáig, igen nagy eredmény!

Másodszor pedig Zsolt ráért ma, és elvitt a SportsDirect-be. Képzeld, megtaláltam álmaim futócipőjét! Egy extrakényelmes darab gazdája lettem, ami bizony már komoly felelősséggel is jár. Rendszeresen meg kell futtatni! :D

És hogy eme kötelességemnek eleget is tegyek, az Ashcombie Park kutyái között megfuttattam az én új szerzeményemet is. Hihetetlenül jól esett már ez a mozgás! És a park a maga csoda-zöld fűjével szintén hihetetlenül kellemes esztétikai élményt nyújtott.

De mielőtt a testmozgás örömeinek hódoltam volna, elintéztem a Job Centre vonalán a hétfőn megkezdett támogatás-igénylésemet és az otthonról kapott E303-as nyomtatvány sorsát. Ez egy röpke 2 órás (!!!) telefonálásba került, de megvan! Holnap délután 3:30-ra vihetem őket az erre kijelölt munkatárshoz.

A nap negyedik legfontosabb történése pedig az, hogy visszahívott Rachel Bristolból, hogy jövőhét kedden menjek a papírjaimmal az irodájukba, és ha minden rendben lesz, akkor 19-én kezdhetek a kávézóban.

Azt hiszem, ez az a nyugta, amivel dicsérhetem a napot! :) Mit szólsz hozzá?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése