2010. március 9., kedd

Vásárfia - Act No. 2.

Ma nagyon ráértem. A tegnapi két jól sikerült interjú után ma csak csücsültem a babérjaimon. Oké, a Job Centre oldalán még átböngésztem az aktuális pozíciókat, de egyébként semmi többet nem tettem az ügy érdekében... viszont, annál inkább rácsaptam kicsiny pénztárcám hatalmas fenekére.

Történt ugyanis, hogy a csajok ma mindketten szabadnaposak voltak, így ők is nagyon ráértek. Úgy gondoltuk, tökéletes nap ez a mai mindenféle csajos dolog megtételére. Na és mit tesz három nagyon ráérős nő egy szeles, borongós napon?

Hát elmegy vásárolni!

Irén már nagyon jól ismeri a kevés pénzért jó árut kínáló lelőhelyeket, így egyből vitt is minket egyenesen a TKMaxx-ba. Ez egy hatalmas outlet mindenféle nagyobb branddel, mint Roxxy, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Replay, Converse, és a többi, már-nem-emlékszem-de-nagyon-menő cimkékkel. Elnézelődtünk vagy 2 órátegalább, és őszintén szólva, nekem iszonyatosan bele is fájdult a fejem. De a vásárlás eredményes volt!

Találtam egy csodaszép sötétkék szövet Converse cipőt, mindösszesen £14-ért. Itthon gyorsan le is fotografáltam, hogy meg tudjam neked mutatni! Hogy tetszik? :D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése