2010. március 4., csütörtök

Hi! This is Gloria Gajdacsi

Ez volt ma a jelszó! Telefonon jelentkeztem újságban hirdetett melókra. A nap végére egészen profivá váltam. :)

Délelőtt Bálint a kezembe nyomott egy hetilapot mindenféle hasznos dologgal, mint helyi ingatlan és autó kínálat, na meg az aktuális állásajánlatok. Találtam is néhányat, amit egyből tárcsáztam.

Ennek köszönhetően megtudtam, hogy a mobilomról, ha innen W-s-M-ból hívok bármilyen helyi számot, az ingyen van nekem. És ez igencsak megnyugtató tény.

A beszélgetések eredményeképp még ma elviszem az önéletrajzomat egy idősek otthonába, ahol Activities Co-ordinatort keresnek igen jó fizetéssel, illetve megyek holnap a The Number One étterembe, ahol pincéreket, a tengerpartra a The Pavilionba pedig pultost keresnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése