2010. március 3., szerda

Gasztro-élvezkedés Cardiffban

A tegnap délután igen jól sikerült. Egyrészt elintéztem az NI számomat, másrészt alkalmunk nyílt kicsit nézelődni Cardiffban. A programba például egy nagyon finom szalonnás csirkesaláta is belefért...
Gasztro téma következik, ínycsiklandó képekkel fűszerezve!!!





Tehát, Cardiff. Fővárosa Walesnek. Walesiül Caerdydd. Lakosainak száma 2005-ben 319 700 fő, területe 140 km². Címerállata a vörös sárkány.

Kedvenc angol rádióm a szintén cardiffi Red Dragon FM. A linkre kattintva te is belehallgathatsz! :)

Weston-super-mare-i négyesünk - Irén, Detti, Bálint és jómagam - a hivatalos ügyek elintézése után kicsit körbenéztünk a belvárosban. Szerencsénkre az idő kedvezett a sétához, bár, egy kissé hűvös lett, mire visszaértünk az autóhoz.

A szikrázó napsütés kifejezetten kedvezett a fotózásnak és a fotózkodásnak. A csajok nem is hagyták kárba veszni a fényt! Bálint kattintott, a csajok csücsörítettek... :) Én meg próbáltam elkapni a pillanatot...



Ezzel elhülyéskedtünk egy darabig, de a figyelmemet nem sokkal később elterelte egy biciklikölcsönző.
Már Marseille-ben is láttam ilyeneket, de annak működése valahogy komolyabb fejtörést okozott nekem. Ezek olyan helyes kis szivárványos bringák itt, Free to Ride felirattal. Ha lett volna másfél órám, biztos benevezek arra az ingyen félórára!

De nem volt. Tovább mentünk. A csajok pózoltak egyet a sétáló utcán is, éppen egy áruház előtt.
Lehet őket zsűrizni! :))))))))))))

A mögöttük lévő áruházba be is ugrottunk szétnézni. Hát, amit láttam, az megért már egy külön posztra! Hihetetlen, hogy ezek az angolok mennyire trehány vásárlók! ... úgyhogy ennek illusztráláshoz el is kezdtem gyűjteni a képeket.

Hatalmas meglepődésemben kattintottam néhányat a tapasztalt rumliról, aztán kifordultam a boltból. Kezdtem megéhezni.

Mivel a többiek is ugyanezen a véleményen voltak saját magukkal kapcsolatban, kerestünk is egy éttermet. Még idefelé jövet láttuk, hogy a Mortadilban £7-ért két adagot ehetünk, úgyhogy nem is vacakoltunk tovább. Bementünk.

Jó ötlet volt! Az étterem belső tere számomra lenyűgöző volt, bár úgy vettem észre, errefelé ez az átlag. Az étel, amit ettünk, szintén rendben találtatott. Irén gombás stroganoffot rendelt rizzsel, amiről fotót nem tudok mutatni, de az íze nagyon finom volt. Detti egy sajtburgerrel próbálkozott. Igen, itt van a képen.

Szerintem guszta. De én most nem eszem se krumpli, se tej, se kenyérféléket. Így nekem, Bálinttal egyetértésben, maradt a szalonnás csirkesaláta. Ez itt ni!

Az íze, mmmmmmmm...., fincsi! De meg kell mondjam, alig bírtam el vele. Egy része majdnem ott maradt. De csak majdnem. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése